حق محمدلو - منطقه 1

مدیرمنطقه ۱ شهرداری کرج گفت: شهروندان از ریختن ضایعات و نخاله‌های خود در داخل جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر خودداری کنند.

عباس حق محمدلو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در هر سال با افزایش دما، شهرداری منطقه یک شستشوی مداوم جوی‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهد تا از این طریق در راستای ترویج بهداشت عمومی گام برداشته و از شیوع بیماری‌های احتمالی جلوگیری کند.

این مسئول توضیح داد: علاوه بر شستشوی جوی‌ها، نظافت و شستشوی جداول و سطل‌های زباله مکانیز نیز در روزهای خاصی از هفته انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از ریختن ضایعات و نخاله ها در داخل جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر خودداری کنند تا چهره زیبا و موزونی در سطح شهر وجود داشته باشد.

حق محمدلو در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اجرای طرح امحاء حیوانات موذی در این منطقه توضیح داد: این طرح با همکاری سازمان مدیریت پسماند در نواحی مختلف این منطقه اجرای می‌شود و شنبه گذشته نیز در محدوده اسلام آباد اجرایی شد.

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج ابراز کرد: شهروندان در صورت مشاهده حیوانات موذی مثل موش و یا سگ‌های بلاصاحب می‌توانند موضوع را با سامانه ۱۳۷ درمیان بگذارند تا در اسرع وثت نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره گلایه شهروندان در خصوص وجود چند تیر برق در مسیر تردد شهروندان در این منطقه گفت: جمع آوری تیرهای برق جزء وظایف اداره برق است ولی هماهنگی لازم با این اداره برای ساماندهی تیرهای مزاحم صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =