پیمان بضاعتی پور

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای کنترل سگ های ولگرد و کاهش نگرانی شهروندان، ساخت دو پناه گاه ویژه نگهداری سگ های بلاصاحب در دهکده تفریحی باغستان و پارک طبیعت را در دستور کار قرار داده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: این روزها معضل سگ‌های ولگرد برای مردم شهر کرج تبدیل به یک دغدغه دائمی شده و شهروندان خواستار جمع‌آوری این سگ‌ها از سوی مجموعه مدیریت شهری هستند.

این مسئول ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پارک طبیعت واقع در خط چهار حصار و دهکده تفریحی گردشگری باغستان احداث دو پناهگاه و مرکز ویژه نگهداری از سگ های بلاصاحب را دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه  تردد این سگ ها در سطح شهر و محله های مسکونی سلامت جامعه را تهدید و امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازد، ابراز داشت: سازمان مدیریت پسماند  برای کنترل جمعیت سگ ها طرح های مختلفی را از جمله عقیم سازی آنها دنبال می کند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز با احداث این دو پناهگاه امید وار است موجبات رضایت شهروندان را جلب کرده و شاهد کاهش جمعیت سگ ها در شهر کرج باشیم.

گفتنی است شهرداری کرج در اواخر سال ۹۳ پناه گاهی برای سگ های بلاصاحب در مرکز دفن حلقه دره احداث کرده بود که در حال حاضر به دلیل افزایش این سگ ها، ظرفیت این پناه گاه تکمیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =