بازدید

شهردار کرج: تلاش می کنیم تا دو سال آینده بخشی از فاز اول خط ۲ قطار شهری کرج حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در حاشیه بازدید از کارخانه واگن سازی ایرکو در زنجان اظهار داشت: قرارداد خرید ۱۲۰ واگن به منظور تامین تجهیزات مترو کرج با این شرکت منعقد شد و رایزنی های لازم برای خرید دو رام قطار (هر رام دارای هشت واگن) صورت گرفت.

وی ارزش هر واگن را حدود یک میلیون یورو اعلام کرد و گفت: مقرر شده است تامین مالی آن در قالب فاینانس و با بهره گیری از کمک دولت و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام شود.

شهرداری کرج ادامه داد: با تامین مالی صورت گرفته و فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته و ۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری، تلاش می‌ شود تا دو سال آینده بخشی از فاز اول خط ۲ مترو کرج، حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره‌برداری برسد.

کمالی زاده با اشاره به اینکه برای شروع، در اختیار داشتن ۴ رام واگن ضروری است، عنوان کرد: به همین منظور به با سفر شهر ابهر ضمن بازدید از خطوط تولید، موضوع خرید ۲ رام (به تعداد ۱۶ واگن) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است برای خریداری این واگن ها؛ تا کنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ۲ رام (هر رام دارای ۷ واگن) تحویل شهر کرج شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =