زین العابدینی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج: با هدف جلوگیری از ایجاد آلودگی، حفظ محیط زیست شهری و مدیریت صحیح پسماندهای خشکِ ارزشمند، چرخ دستی‌های ضایعاتی جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا زین العابدینی افزود: وجود چرخ دستی‌های جمع‌آوری غیرمجاز پسماند خشک موجب ایجاد فضای نا امن و ترافیک در معابر اصلی و فرعی می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این‌ها آلودگی بصری یکی دیگر از مواردی است که با فعالیت غیرمجاز چرخ‌دستی‌ها به وجود می آید، یادآور شد: فعالیت عوامل غیرمجاز و تفکیک مواد بازیافتی از پسماندهای شهری موجب پراکنش پسماندها در سطح خیابان ها، کوچه ها، جوی‌های آب و در مجموع معابر اصلی شهری شده که این موضوع باعث زحمات فراوان به پاکبانان فعال و نهایتا تحمیل هزینه های سنگین بر مدیریت شهری شده است.

معاون شهردار کرج با اشاره به ادامه‌دار بودن طرح جمع‌آوری چرخ دستی‌های غیرمجاز؛ از شهروندان خواست پسماندهای تفکیکی خود را به خودروها و مراکز مجاز که از سوی سازمان مدیریت پسماند در سطح مناطق دهگانه فعالیت دارند، تحویل دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: علاوه بر چرخ‌دستی‌ها، مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند هم در نقاط مختلف شهر فعالیت دارند که از نظر بهداشتی و زیست محیطی مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده‌اند که این مراکز نیز جمع‌آوری می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =