محمدرضا زین العابدینی

برای صیانت از حقوق شهروندی و پیشگیری از اغتشاشات بصری بنرها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهرجمع آوری می شوند.

محمدرضا زین‌العابدینی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه تابلوهای غیرمجاز علاوه بر مخدوش کردن سیمای شهر به دلیل عدم ایمنی برای شهروندان نیز خطرآفرین است، اظهار داشت: با هدف حذف آلودگی‌ و اغتشاشات بصری و عوامل مخدوش کننده سیمای شهری بنرهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری می شوند.

معاون شهردار با بیان اینکه شهرداری برای انجام هر چه بهتر این طرح نیاز به حمایت و همراهی شهروندان  دارد، افزود: نصب بدون ضابطه و مجوز تابلوهای تبلیغاتی یکی از دلایل بروز آشفتگی در سیما و منظر شهری است، در این راستا تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم، سبب بروز حوادث و خطرات جبران ناپذیری برای شهروندان می‌شود.

زین العابدینی بیان کرد: طبق قانون نصب هرگونه بنر، پلاکارد، داربست، تابلوهای تبلیغاتی مانند بیلبورد، استند و تابلوهای معرفِ کار بری اصناف مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی، دیوارنویسی، پوسترهای کاغذی و برچسب باید با مجوز سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای نامتعارف و نامناسب با محیط شهری می‌تواند به زیبایی سیمای شهری آسیب بزند، یادآور شد: صیانت از سیمای شهر و ایجاد محیطی زیبا برای آرامش شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =