زیرگذرولایت تقاتع بلور امام خمینی-سربازان گمنام

تا پایان مرداد ماه، 800 میلیارد از بودجه دو هزار و 800 میلیارد تومانی شهرداری کرج محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمد جواد کولیوند در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح ولایت با اشاره به وجود مشکلاتی برای تسریع در اجرای برخی پروژه‌های مهم شهر گفت: برای حل مشکل کنار گذر مهرشهر در نقطه تقاطع ریل راه آهن و همچنین در خصوص پروژه زیرگذر ولیعصر نیاز به همکاری شرکت راه آهن کشور است.

وی ادامه داد: توسعه سیستم حمل و نقل ریلی و همچنین توسعه بزرگراه‌های حاشیه شهر، راهی برای دسترسی بهتر مردم به مناطق مختلف و افزایش رضایت آنها از خدمات مدیریت شهری است.

این مسئول با بیان اینکه در تمامی پروژه‌هایی که در استان اجرا می‌شود؛ دستگاه‌های نظارتی باید حضور فعالی داشته باشند، توضیح داد: این دستگاه‌ها باید در حین کار نظارت کنند نه اینکه بعد از اتمام پروژه کارهای نظارتی شروع کنند.

کولیوند در ادامه با اشاره به وضعیت بودجه امسال شهرداری تاکید کرد: امسال بودجه شهرداری کرج ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که در پنج ماه اخیر مسئولان شهرداری توانسته اند حدود ۸۰۰ میلیارد تومان آن را محقق کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امید است برای باقی بودجه شهرداری در هفت ماه آتی با همت و همدلی برنامه‌های خوبی اجرا شود، ابراز کرد: در این مسیر ما در کنار پارلمان شهری و شهرداری کرج هستیم تا شاهد توسعه همه جانبه شهر باشیم.

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه استان به همکاری یکپارچه مسئولان نیاز دارد و در این مسیر نباید جزیره ای عمل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عده ای بر طبل ناکارآمدی نظام می‌کوبند، گفت: باید اختلافات را کنار بگذاریم چون این امر مانع خدمات رسانی مناسب به شهروندان است.

کولیوند با بیان اینکه ما همه در یک کشتی هستیم که باید به ساحل برسد و افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح ولایت کرج یک مسیر ارتباطی و کریدور شرقی- غربی برای کرج است و امیدوارم در آینده تا آرامستان بهشت سکینه ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =