اففتتاح تقاطع ولایت

۵۰ درصد از عملیات اجرای تقاطع غیر همسطح ولایت توسط اکیپ‌های امانی شهرداری صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر کمالی زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولایت اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از عملیات اجرای این تقاطع توسط اکیپ‌های امانی شهرداری انجام شده است. در اجرای این پروژه صد هزار مترمکعب خاکبرداری و شش هزار تن آسفالت به کار برده شده است.

 این مسئول به منابع تامین این پروژه اشاره کرد و گفت: ارزش این پروژه ۴۸ میلیارد تومان است که صددرصد آن از منابع شهرداری تامین شده است.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بودجه امسال شهرداری توضیح داد: شهرداری کرج  امسال دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که از این میزان ۵۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت است که بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

کمالی زاده تصریح کرد: امیدواریم ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر این اوراق تا پایان سال محقق شود.

وی با اشاره به اینکه مابقی اعتبارات را باید از منابع شهروندی تهیه کنیم، توضیح داد: برای تحقق این هدف به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم.

کمالی زاده گفت: امیدوارم شهروندان نیز در پرداخت عوارض با مدیریت شهری همکاری کنند تا روند توسعه‌ای شهر تسریع شود.

این مسئول با بیان اینکه امسال چند پروژه دیگر هم تکمیل و به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: امسال  هشت پروژه بازگشایی و تعریض خط چهار حصار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

شهردار کرج با اشاره به اینکه راه محور توسعه است گفت: توسعه راه‌ها نقش به سزایی در کاهش تصادفات دارد به همین دلیل مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =