شورای معاونین

اصولی ترین کار این است که افرادی را برای مشارکت انتخاب کنیم که در دیگر کلانشهرها تجربه سرمایه گذاری داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای معاونین که در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: برای کسب موفقیت در سرمایه گذاری و اجرای پروژه های کلان باید از توان سرمایه گذاران با تجربه بهره گرفت.

این مسئول ادامه داد: برای شروع پروژه ها باید ابتدا بازخورد آن بررسی و مشخص شود که اتمام پروژه بازگشت سرمایه دارد یا خیر.

وی با تاکید بر اینکه برای جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها باید  شرایط استفاده از راهبردهای آنها را فراهم کنیم، افزود: اصولی ترین کار این است که افرادی را برای مشارکت انتخاب کنیم که در دیگر کلانشهرها تجربه سرمایه گذاری داشته اند.

کمالی زاده افزود: بدون شک این افراد می توانند از توان و تخصص پیمانکار و مشاور خوب بهره بگیرند و در کنار آن در تامین منابع مالی نیز تبحر دارند.

وی در ادامه به تفاوت استان البرز در حوزه سرمایه گذاری با دیگر استان ها اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در این استان با مشکلات زیادی مواجه است که ارایه فراخوان برای جذب سرمایه گذار از جمله این مشکلات است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی هیئت شورای سرمایه گذاری دارد که امام جمعه، مدیر کل اطلاعات، مدیر کل بازرسی، رئیس کل دادگستری و دادستان اعضای آن را تشکیل می دهند، افزود: در این هیئت اطلاعات کارشناسی می شود و اعضا سرمایه گذاری را بدون فراخوان صورتجلسه می کنند.

کمالی زاده اضافه کرد: متاسفانه ما در استان البرز این شرایط را نداریم بر همین اساس کار سخت می شود اما شدنی است و نیازمند تلاش و تعامل هستیم.

اتمام پروژه های ضروری نیمه تمام در دستور کار قرار گیرد

شهردار کرج در ادامه به ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ادامه بلوار شهیدان ناصربخت، گذر شرقی مهرشهر و تعریض خط چهار حصار از اولویت هایی هستند که اتمام آنها سهولت در تردد شهروندان را به دنبال دارد و  تسریع در تکمیل آنها باید در دستور کار مدیران شهری قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =