حمید رضا عسگری

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه منابع آبی مورد استفاده در گلزار شهدای بهشت سکینه(س) به صورت مستمر نمونه برداری و مورد آزمایش قرار می‌گیرد، گفت: شهروندان نگران سلامت آب شرب این مجموعه نباشند.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: آب آلوده منشا بسیاری از بیماری‌ها است و مصرف آن تهدید جدی برای سلامت مردم به شمار میآید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت آب آرامستان بهشت سکینه(س) به صورت مستمر پایش می‌شود، افزود: منابع آبی مورد استفاده در بخش های مختلف سازمان به صور مستمر مورد بررسی و آزمایشگاه‌های معتبر قرار میگیرد.

این مسئول توضیح داد: ماه گذشته نمونه برداری از منابع آب شرب در شرایط مناسب و با رعایت الزامات مربوطه توسط کارشناسان متخصص آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان غذا و دارو و محیط زیست انجام شد و طبق نتیجه ارسالی این آزمایش‌ها، آب شرب سازمان هیچ آلودگی میکروبی، شیمیایی و فیزیکی ندارد و با تمامی استانداردهای مورد نیاز آب شرب مطابقت دارد.

عسگری با بیان اینکه آب مختص آبیاری فضای سبز این آرامستان هم آزمایش می‌شود، ابراز کرد: گزارش‌های ارسالی در خصوص آلودگی آب‌های غیر شرب این مجموعه نیز منفی اعلام شده و منابع مذکور جهت استفاده در شست وشوی قبور و فضاهای سبز هیچ مشکلی ندارند.

وی گفت: از شهروندان نیز در خواست می شود با توجه به علائم و تابلوهای اطلاع رسانی موجود در قطعات، تنها از منابع آب آشامیدنی جهت شرب استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =