جلسه ستاد استقبال از مهر

آموزش و پرورش در کنار مدیریت شهری نقش به سزایی در فرهنگ سازی در زمینه های مدیریت پسماند؛ احیای فضای سبز و ... بین نسلهای جدید که آینده سازان کشور هستند دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده در جلسه ستاد استقبال از ماه مهر با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه بدون آموزش ممکن نیست؛ اظهار کرد: اثرات سرمایه گذاری در حوزه آموزش در کیفیت و کمیت دستیابی به توسعه مشهود است و این به آن معناست که هر چقدر برای آموزش و فرهنگسازی در زمینه های مختلف هزینه کنیم؛ با سرعت بیشتری در مسیر  پیشرفت و توسعه گام برمی داریم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به واسطه اینکه وظیفه تعلیم و تربیت پویاترین نسل جامعه رو به عهده دارد؛ نقش به سزایی در ایجاد بستر انسانی لازم برای پیگیری اهداف توسعه ای پیش بینی شده دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش در کنار مدیریت شهری نقش به سزایی در فرهنگ سازی در زمینه های مدیریت پسماند؛ احیای فضای سبز و ... بین نسلهای جدید که آینده سازان کشور هستند دارد.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به وظیفه شهرداری در روزهای منتهی به آغاز ماه مدرسه توضیح داد: آذین بندی معابر و خیابان ها؛ توسعه فضای سبز؛  رنگ آمیزی جداول و خط کشی مجدد محل گذر عابرین پیاده و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس تنها بخشی از وظایف شهرداری در روزهای آخر تابستان است.

شهردار کرج ابراز کرد: سعی می کنیم برای سال تحصیلی جدید دو یا سه مدرسه از هر منطقه را انتخاب و تعدادی از کلاسهای آنها را هوشمندسازی کنیم تا دانش آموزان در شرایط‌استاندارد و مطابق با تکنولوژی روز آموزش ببینند.

این مسئول با بیان اینکه حفاری های سطح شهر باید تا قبل از ۱۵شهریور به اتمام برسد؛ ادامه داد: باید طوری برنامه ریزی صورت بگیرد که در نیمه اول شهریور عملیات حفاری در خیابان های شهر به پایان برسد تا مشکلی در تردد دانش آموزان و عبور و مرور سرویس مدارس ایجاد نشود.

کمالی زاده گفت: از مدت زمان عملیات تراش و روکش آسفالت هم باید کاسته شود تا شاهد کمترین  مزاحمت برای شهروندان در روزهای اول مهر ماه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =