مرتضی جلالیان

با برنامه ریزی انجام گرفته و تشکیل کمیته درآمدی؛ شیوه‌های کسب درآمد پایدار بررسی شد که این موضوع یکی از دلایل موفقیت در فرآیند کسب درآمد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره کسب رتبه نخستِ درآمدی در مردادماه امسال اظهار داشت: این منطقه در تحقق درآمدهای نقدی و تهاتری در بین مناطق دهگانه رتبه اول را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون صد درصد بودجه مصوبِ منطقه دو محقق شده، یادآور شد: نسبت به سال گذشته شاهد رشد چشمگیر درآمدی در این منطقه هستیم.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج ادامه داد: با برنامه ریزی انجام گرفته و تشکیل کمیته درآمدی؛ شیوه‌های کسب درآمد پایدار بررسی شد که این موضوع یکی از دلایل موفقیت در فرآیند کسب درآمد بوده است.  

جلالیان خاطرنشان کرد: با وجود رکودِ اقتصادی منطقه ۲ موفق به جذب بودجه نقدینگی مازاد بر بودجه، در حدود ۱۰۱ درصد نیز شد.

به گفته این مسئول؛ پرداخت به موقع عوارض و وصول بدهی‌های معوقه علاوه بر تسریع و ارتقای کیفی خدمات دهی شهرداری به شهروندان، موجب پیشرفت عملیات عمرانی می شود.

این مسئول مهم‌ترین وظیفه شهرداری را نظارت بر درآمد و هزینه‌های جاری دانست و گفت: با توجه به در پیش گرفتن روش‌های جدید در بحث درآمدی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، شاهد اقدامات مناسبی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره تحقق صد درصدی درآمد حوزه اصناف، یادآور شد: این موضوع شان دهنده مشارکت بیشتر شهروندان است که امیدواریم با ادامه این روند گام های موثری برای توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =