عزیز اکبریان

پروژه بزرگراه همت و تهران – شمال در مراحل پایانی است و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عزیز اکبریان صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با اشاره به ضرورت تکمیل و کلنگ زنی پروژه های بزرگ عمرانی در کرج، اظهار داشت: به همت شهردار کرج انجام پروژه های بزرگ عمرانی در کرج شروع شده و چند پروژه نیز به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های عمرانی به  رضایت شهروندان منجر می شود، گفت:  وقتی پروژه زیرگذر ولایت ( ماهان – باغستان) به بهره برداری رسید شاهد رضایت مردم بودیم و باید تلاش کنیم این روند ادامه داشته باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بلاتکلیف بودن زیرگذر آق تپه اشاره کرد و یادآور شد: درست یا غلط این پروژه سال های قبل کلنگ خورده و امروز  وظیفه ما است که آن را به سرانجام برسانیم بنابراین از شهردار کرج و مدیر منطقه ۴ تقاضا می‌شود تکمیل این پروژه را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

این مسئول از شهرداری کرج برای پیگیری پروژه بزرگراه شمالی قدردانی کرد و افزود: شهرداری برای  تکمیل پروژه بزرگراه شمالی اقدامات قابل توجهی انجام داده و امیدوارم با تداوم این پیگیری ها شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ در آینده نزدیک باشیم. 

به گفته این نماینده مجلس؛ پروژه‌های بزرگراه همت و تهران – شمال نیز در مراحل پایانی است و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

ممنوعیت واردات خودروهای سنگین برداشته شود

این مسئول در ادامه با بیان اینکه مجلس در رابطه با ممنوعیت واردات خودرو با دولت مذاکراتی داشته، یادآور شد: شاید بتوانیم به مردم بگوییم به جای تویوتا پژو پارس سوار شوند اما عدم ورود خودروهای سنگین مانند اتوبوس، مینی بوس، ماشین آلات راهداری و معادن در آینده به فاجعه ای بزرگ تبدیل می‌شود.

اکبریان در پایان از بافت فرسوده و حمل و نقل شهری به عنوان دو چالش مهم سال های آینده کرج نام برد و خاطرنشان کرد: این مشکلات در همه کلانشهرها وجود دارد و برای مهار آن باید برنامه ریزی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =