محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۴۶۰ نیروی عملیاتی آتش نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط مختلف شهر مستقر می شوند.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تسلیت ایام محرم، با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به حالت آماده‌باش هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸ ایستگاه آتش‌نشانی با سه شیفت در شهر کرج فعال هستند که در شب‌های محرم با همه نیروها در شهر استقرار می‌یابند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در شهر خصوصا اطراف تکایا و حسینیه‌ها مستقر می‌شوند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه ۴۶۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر خصوصا اطراف تکایا و حسینیه‌هایی که به طور موقتی برپا شده‌اند، مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در این ایام تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در ایام محرم کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تکایا و حسینیه‌ها بازدید می‌کنند، تصریح کرد: این اقدام به منظور ارتقاء سطح ایمنی و رفع نقص‌های ساختاری هیئت ها و حسینیه‌هایی است که به صورت موقتی ایجاد می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =