• ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
  • کد خبر: 72429
احمد ناصربخت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج از راه اندازی سامانه حضور و غیاب اطلس شرکت طرح و پردازش غدیر خبر داد.

احمد ناصر بخت در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: در راستای جایگزینی نرم‌افزار قدیمی حضور و غیاب در شهرداری کرج، نرم‌افزار حضور و غیاب اطلس در تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری راه اندازی شده و کارکرد پرسنل از شهریور ماه  از طریق آن محاسبه می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نرم افزار حضور و غیاب بخش جدانشدنی اغلب سازمان‌ها است، افزود: این نرم افزار جزیی از سامانه اتوماسیون یک سازمان است و وظیفه حضور و غیاب پرسنل در سازمان‌ها را به عهده دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج با اشاره به قابلیت های مختلف یک نرم افزار حضور و غیاب بیان کرد: یک سامانه حضور و غیاب می تواند گزینه ها و امکانات بسیاری داشته باشد که یکی از آنها امکان گزارش گیری است. برای مثال می توان گزارش میزان مرخصی ها و جمع ساعات مرخصی در یک ماه را استخراج کرد  چون تمام مرخصی ها در اتوماسیون حضور و غیاب ثبت می شوند و از طریق آن می توان به گزارش‌های آن ها نیز دست پیدا کرد.

ناصر بخت یادآور شد: فیلم آموزشی سامانه مذکور از طریق سامانه خدمات الکترونیک پرسنل (میز کار) به آدرس http://۱۷۲۰۱۶۰۸۵۰۲۲۱  در دسترس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =