جلالیان

مدیر منطقه۲ شهرداری کرج گفت: نقش فضای سبز در بهبود کیفیت زندگی شهروندان غیرقابل انکار است.

مرتضی جلالیان  در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: به همت و تلاش کارکنان، فضای سبز منطقه ۲ توانست رتبه اول فضای سبز را در بین مناطق ۱۰ گانه این کلانشهر کسب کند.

این مسئول با بیان اینکه همکاری و همدلی حوزه های مختلف عامل اصلی رشد و موفقیت این منطقه است، افزود: با بازدیدهای میدانی و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت تلاش داریم به بهترین روش ممکن مشکلات شهروندان را مرتفع کنیم.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با مثبت ارزیابی کردن سامانه ۱۳۷ در رسیدگی به مشکلات شهروندان تصریح کرد: بی تردید ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی در شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف برنامه ها و تدوین زمان بندی دقیق تر حوزه موثر  است.

جلالیان یادآور شد: امسال فضای سبز منطقه توانسته در راستای خدمات دهی به شهروندان گام‌های موثری بردارد که این امر با رضایتمندی و استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شده است.

وی کسب این عنوان برتر و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه را حاصل تلاش‌های شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب دانست و یادآور شد: افزایش فضای سبز و ایجاد پارک‌های محلی، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، احداث و ارتقاء فضاهای سبز و توسعه پارک های محله ای از اقدامات مهم شهرداری در این حوزه است.

 مدیر منطقه ۲ شهرداری با اشاره به نقش فضای سبز در بهبود زندگی شهروندان و ایجاد آرامش خاطر و روحیه شاداب برای آنها اشاره کرد و افزود: گل‌های کاشته شده در معابر و میادین زینت بخش منطقه است و از شهروندان تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری از آنها شهرداری را یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =