زین العابدینی

تکمیل پروژه های نیمه تمام مرکز دفن زباله حلقه دره از جمله لندفیل از اولویت های مدیریت شهری کرج است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا زین العابدینی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از مرکز دفن حلقه دره اظهار داشت: ساماندهی این محل در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج همچنین به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام این مجموعه مانند لندفیل (مهندسی بهداشتی و تاسیسات شیرابه) که منجر به بهبود وضعیت کارخانه کمپوست و کاهش بوی نامطبوع ناشی از فعالیت آن می‌شود، تاکید کرد و افزود: با جلوگیری از اتلاف منابع و بهره مندی از ظرفیت موجود می توان شرایط  موجود را بهبود بخشید و زمینه رضایتمندی شهروندان ساکن در محله کیانمهر را فراهم کرد.

زین العابدینی با اشاره اینکه کرج در زمینه مدیریت پسماند و دفن زباله فاصله زیادی با استانداردهای تعیین شده دارد، گفت: هر چند طی سال‌های گذشته شاهد بهبود نسبی در وضعیت دفن زباله در کرج بوده ایم ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

تلاش برای کاهش بوی نامطبوع ناشی از تجمع زباله در مرکز حلقه دره 

در ادامه این بازدید احمد خیری، رئیس سازمان مدیریت پسماند ضمن ارائه گزارشی از مجموع اقدامات صورت گرفته در مرکز دفن زباله گفت: این سازمان جهت بهبود شرایط مرکز دفن و کاهش بوی نامطبوع  مرکز دفن زباله حلقه دره اقدام به بسیج امکانات و ماشین آلات سازمانی اعم از لودر، بولدوزر، کامیون و پوشش زباله های روباز با استفاده از خاک کرده است.

این مسئول توضیح داد: علاوه بر این، درآینده ای نزدیک طرح توسعه فضای سبز و ایجاد کمربند سبز پیرامون محدوده مرکز دفن زباله حلقه دره اجرایی می‌شود.

گفتنی است در این بازدید راهکارهای علمی و اجرایی درخصوص تصفیه شیرابه و بهبود شرایط مرکز دفن زباله و کارخانه کمپوست ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =