زین العابدینی

سد معبر علاوه بر حقوق شهروندی چهره شهر را هم مخدوش می کند اما برخورد با عاملان آن باید مطابق با قانون و با رعایت شان و منزلت افراد باشد.

محمدرضا زین العابدینی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه سد معبر به عنوان یکی از چالش های پیش روی شهرداری ها نیازمند برنامه ریزی است، اظهار داشت: هر روزه افراد زیادی با استفاده نامتعارف از معابر عمومی حقوق شهروندان را تضییع و چهره شهر را مخدوش می کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر فراهم کردن آرامش و رفاهِ شهروندان است، گفت: امیدوارم در این مسیر بیش از گذشته موفق باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج همفکری، همدلی و پشتکار را موتور محرک فعالیت های مجموعه مدیریت شهری دانست و یادآور شد: تلاش شهرداری ساماندهی افرادی که اقدام به سعد معبر و دست فروشی در سطح شهر می کنند است اما این رویکرد باید مطابق با قانون و با رعایت شان و منزلت افراد اجرایی شود.

زین العابدینی "رفع سد معبر با رعایت حقوق شهروندی" را نه یک شعار بلکه رویکردی قابل قبول عنوان کرد و افزود: نادیده گرفتن شان و منزلت افراد یکی از ضعف های برخورد با پدیده دستفروشی و عاملان سد معبر بوده است که تلاش می کنیم این رویکرد به طور کلی تغییر یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =