• ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
  • کد خبر: 72510
افتتاحیه فاز نخست آرامگاه بهشت علی(ع) در ماهدشت کرج

عضو شورای شهر کرج: با توجه به فعالیت تصفیه خانه آب در نزدیکی آرامستان بهشت علی علیه السلام می توانیم مشکل آب این آرامستان را رفع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرج الله ایلیات عصر امروز در مراسم افتتاح آرامستان بهشت علی (ع) با اشاره به اینکه بهره برداری از فاز نخست این آرامستان گامی در راستای خدمات رسانی مطلوب به ساکنان شهرهای اقماری و مناطق کم برخوردار کرج است، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرایند کفن و دفن بخش مهمی از اموات کرج در آرامستان بهشت سکینه (ع) انجام می‌شود، تسریع در افتتاح آرامستان بهشت علی (ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار نداشت ولی به واسطه پیگیری ساکنان شهرهای اقماری و مناطق کم برخوردار کرج این پروژه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ضروت تامین آب مورد نیاز این آرامستان افزود: اکنون مهم ترین موضوع، تامین آب این آرامستان است که باید به آن رسیدگی شود.

ایلیات در ادامه با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تصفیه خانه فاضلابی در جوار این پروژه احداث کنیم، گفت: اکنون آب مورد نیاز این آرامستان از طریق تانکر آب تامین می‌شود که این امر ضرورت تسریع در احداث این تصفیه خانه را دو چندان می‌کند.

ایلیات با اشاره به اینکه اقدام مدیریت شهری کرج برای احداث این پروژه قابل تقدیر است، گفت: فضایی ۵۰۰ هکتاری برای توسعه این پروژه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =