• ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر: 72568
علی اصغر کمالی زاده

شهردار کرج از نصب دو هزار تابلوی معرفی شهدا در کوچه‌های شهر خبر داد.

علی کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: شهرداری کرج طی سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام داده که نصب تابلو معرفی این دلاورمردان در کوچه های شهر بخشی از این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا در میان اقشار مختلف جامعه افزود: همه می‌دانند امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدایی که برای حفاظت از وجب به وجب خاک این سرزمین از خون خود گذشته و با فدای جان خود دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم دین خود را به شهدا و خانواده ایثارگران ادا کنیم، توضیح داد: هر کس باید به فراخور جایگاه و امکاناتی که دارد برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا اقدام کند و در این میان وظیفه ادارات و دستگاه‌ها سنگین تر است.

شهردار کرج در ادامه از ساخت و نصب بیش از دو هزار تابلوی معرفی شهیدان در کرج خبر داد و گفت: در این تابلوها علاوه بر نام و عکس شهید، نام شهر، محل تولد، سال تولد، محل و تاریخ شهادت نیز درج شده است .

کمالی زاده ابراز کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، ترمیم و تعمیر سالانه این تابلوها و ساخت تابلوهای جدید برای معابری که نام آنها در کمیته نامگذاری به نام شهید متبرک می‌شود در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

وی با بیا اینکه کرج دلاور مردان بزرگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده، گفت: شهرداری کرج برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود و هر ساله اعتبار ویژه ای در این خصوص اختصاص می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =