شهردار کرج.علی اصغرکمالی زاده

شهردار کرج: فاز نخست پروژه ۱۷ و نیم هکتاری پارک حیات وحش کرج تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

علی کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به تکمیل مطالعات و طراحی پروژه پارک حیات وحش کرج اظهار داشت: این پروژه حدودا ۱۷ و نیم هکتار است و در نظر داریم آن را در محدوده حصار احداث کنیم.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه پارک حیات وحش کرج تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: در کنار این پارک، در صدد هستیم مجموعه‌ای تفرجگاهی در حاشیه این مجموعه احداث کنیم.

این مسئول با اشاره به وسعت پیش بینی شده برای  مجموعه تفرجگاهی این پارک تصریح کرد: مجموعه تفرجگاهی حاشیه پارک حیات وحش کرج در محدوده‌ای پنج هکتاری احداث می‌شود.

وی توضیح داد:پس از دیوارکشی ، فنس کشی و احداث جاده‌های تفریحی در محدوده پروژه پارک حیات وحش کرج، گونه های حیات وحش در آن رها سازی و  انبارهای علوفه در این محدوده ایجاد خواهد شد.

شهردار کرج  با بیان اینکه اکنون در حال آماده سازی اراضی شمالی حصار در محدوده میدان حافظ تا تونل بیلقان برای احداث پروژه پارک حیات وحش شهر هستیم، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هرچه سریع‌تر  مقدمات این پروژه را انجام دهیم و تاسیساتی همچون آب و برق آن را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه احداث ایستگاه‌های استراحتگاهی، دریاچه و برکه در مجموعه پارک حیات وحش کرج در دستور کار قرار گرفته، گفت: برای احداث این پروژه حدود چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که امیدواریم صد در صد آن تا پایان امسال جذب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =