احد رسولی -رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری و بافت های فرسوده

بنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربعی کاخ مروارید در اختیار سازمان میراث فرهنگی است که پیشنهاد می شود پس از نوسازی کامل به عنوان کاخ موزه، آثار ارزشمندِ تاریخی، فرهنگی و هنری کرج را در دل خود جای دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احد رسولی در نطق پیش از دستور خود در صد و شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، اظهار داشت: به واسطه تلاش های بی وقفه در جهت احیا و بهسازی ۲۷ هکتار از فضای کاخ مروارید از شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه باید از دادستان کرج برای همراهی مجموعه مدیریت شهری قدردانی شود، گفت: این اثر مدرنِ معماری در فضایی به گستردگی ۱۱۱ هکتار واقع شده که امیدوارم در آینده ای نزدیک و با بهسازی آن؛ این فضای زیبا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته این عضو شورا؛ بنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربعی کاخ مروارید در اختیار سازمان میراث فرهنگی است که پیشنهاد می شود پس از نوسازی کامل به عنوان کاخ موزه، آثار ارزشمند تاریخی، فرهنگی و هنری شهر کرج را در دل خود جای دهد.

انتقاد از قطار شهری همچنان به قوت خود باقی است

ای مسئول در ادامه با اشاره به اینکه انتظار شورا از قطار شهری "اجرای اقدامات با سرعت بیشتر است"، گفت: هرچند در ۸ ماه گذشته این روند کُند بوده و انتقادها همچنان به قوت خود باقی است، اما طی روزهای گذشته تلاش های جدی برای به سرانجام رسیدن مترو آغاز شده است.

وی افزود: در این مدت شرایط این پروژه و مدیریت آن مطلوب نبوده که مستندات تهیه شده و در جلسات آتی شورا ارایه خواهد شد.

رسولی با بیان اینکه ضروری است این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شود، یادآور شد: از شهردار کرج تقاضا می کنم با بررسی این روند شرایطی را فراهم کنند تا شهروندان به زودی از این امکان بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =