تجلیل

تا پایان هفته سه ایستگاه آتش نشانی در مهرشهر، حسن آباد و خلج آباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی‌اصغر کمالی زاده در مراسم تجلیل از آتش نشانان کرج با تبریک این روز اظهار داشت: نخستین ایستگاه آتش نشانی کرج سال ۱۳۴۰ در میدان شاه عباسی و دومین ایستگاه سال ۱۳۴۴ در میدان شهید سلطانی آماده خدمات رسانی به شهروندان شد.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه شورای پنجم تلاش زیادی برای توسعه تجهیزاتِ سازمان آتش نشانی شهرداری کرج داشته و بودجه مناسبی نیز به این منظور اختصاص داده است، گفت: بخش بزرگی از این بودجه برای ارتقای امکانات و ماشین آلات آتش نشانی هزینه شده است.

این مسئول به خرید بالابر و ماشین آلاتی با کاربری خاص برای این سازمان نیز اشاره کرد و عنوان کرد: به رغم شرایط سختِ اقصادی موفق شدیم امکانات سازمان آتش نشانی را تا حدودی ارتقا دهیم که به زودی آماده خدمات رسانی می شوند. 

وی با بیان اینکه تا پایان هفته سه ایستگاه آتش نشانی در مهرشهر، حسن آباد و خلج آباد به بهره برداری می رسد، یادآور شد: در کنار این ها یکی دیگر از اقدامات خوب سازمان آتش نشانی نصب شیرهای هیدرانت در سطح شهر است که معتقدم هر کدام از این شیرها می توانند مثل یک ایستگاه آتش نشانی عمل کنند. 

شهردار کرج ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ شیر هیدرانت تهیه شده که ۲۰ عدد از آن ها در شهر نصب شده و مابقی آن نیز در روزهای پیش رو نصب می شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =