علی اصغر کمالی زاده

شهردار کرج گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت، مردم تغییر را در خیابان ها حس می‌کنند و این نشان دهنده عملکرد قابل قبول مدیریت شهری در این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای معاونین که در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برگزار شد، بر ضرورت بهره برداری از پل حصارک تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری تاکید کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که افتتاح این پل، بار ترافیکی سنگین را از محدوده مذکور، کم می کند، گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص افتتاح پل در حال انجام است.

این مسئول همچنین  بر ضرورت پیگیری بازگشایی ۸ محور در پنج منطقه  شهر  تاکید کرد و گفت: با افتتاح این  پروژه های اولویت دار بخش مهمی از مشکلات شهر حل می شود.

عملکرد شهرداری در حوزه آسفالت قابل قبول است

شهردار کرج در ادامه به عملکرد مطلوب حوزه عمرانی در زمینه آسفالت اشاره کرد و افزود:

کمالی زاده اضافه کرد: خط کشی خیابان ها پس از اجرای عملیات آسفالت به سرعت انجام شود و هیچ مسیری بعد از آسفالت بدون خط کشی نباشد.

از نیروهای مردمی برای اعزام به کربلای معلی کمک بگیریم

وی ادامه داد: اعزام تعدادی زیادی از جمعیت پاکبانان شهر به عتبات عالیات در سال های اخیر باعث افت خدمات رسانی به شهروندان در ایام نزدیک به اربعین می‌شد بر همین اساس از معاونت خدمات شهری درخواست شده از نیروهای مردمی و داوطلب برای اعزام به کربلای معلی کمک بگیرند.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از شهروندان برای خدمت رسانی در این ایام داوطلب هستند و تنها اعزام چند نفر از نیروهای شهرداری برای سازماندهی آنان کافی است و نیازی نیست شهر از حضور پاکبانان خالی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =