دشتگرد

ضروری است برای رفاه بیشتر شهروندان محل استقرار دست‌فروشان از مکان‌های پر تردد به محل‌های دیگر تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت‌گرد در نطق پیش از دستور صد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه با جمع آوری دستفروشان مخالف اما باید ساماندهی آن ها موافقم، اظهار داشت: معتقدم نباید جلوی کسب و کار دستفروشان گرفته شود اما شرایط نیز نباید به گونه ای باشد که به هرج و مرج و سردرگمی شهروندان بیانجامد. 

وی با بیان اینکه برای نمونه در کوچه شهروز (چهارراه طالقانی) به دلیل وجود مدرسه و باشگاه ورزشی حجم ترددها بسیار بالاست، گفت: اما این در حالی است که ابتدای همین کوچه حضور دستفروشان عبور و مرور شهروندان را با مشکل روبرو کرده است.

این عضو شورا ادامه داد: ضروری است برای رفاه حال شهروندان محل استقرار دست‌فروشان از مکان‌های پر تردد به دیگر محل‌ها تغییر کند.

بودجه های عمرانی مدارس صرف مدارس شود

دشت‌گرد در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به بودجه های عمرانی مدارس، خاطرنشان کرد: ضروری است مناطق بودجه اختصاص یافته به عمرانِ مدارس را در خود مدارس هزینه کنند.

وی مدارس دولتی و نمونه دولتی را نیازمند توجه بیشتر دانست و ادامه داد: تمیزی و زیبایی مدارس نقش زیادی در افزایشِ انگیزه دانش آموزان و آینده سازان کشور دارد. امیدوارم مدیران مناطق به مدارس دولتی و نمونه دولتی توجه بیشتری داشته باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =