جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

در جهت توسعه روح انفاق و نیکوکاری، کاهش نابرابری های اجتماعی و مردمی شدن حمایت های اجتماعی نخستین مرکز نیکوکاری شهر در بین شهرداری های کشور در کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای شهرداری کرج اظهار داشت: به منظور استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در امر محرومیت‌ زدایی و کاهش فقر با هدفِ توانمند سازی و بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی ها و شناسایی نیازمندان واقعی و توسعه روح انفاق و نیکوکاری مرکز نیکوکاری شهدای شهرداری آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه تکدی ‌گری یک معضل است، گفت: برداشت و تلقی مردم از کمک به متکدیان اقدامی خیرخواهانه اما با روشی نادرست است، چون کمک به متدکیان فرصت ‌طلبی، سوء استفاده و بد عادت شدن آنان را به دنبال دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوع متکدیان نیازمند همتِ جمعی و رویکرد بازدارندگی است، یادآور شد: تکدی گری یک معضل اجتماعی است که زمینه بروز آسیب های دیگری مثل بزهکاری و جرم را فراهم می کند.

شهردار کرج حاشیه ‌نشینی را عامل باز تولید فقر عنوان کرد و افزود: حاشیه نشینی یکی از مهمترین معضلات جامعه امروز است که آسیب های زیادی را برای مناطق به همراه دارد.

پیوست فرهنگی کلید رفع محرومیت

کمالی زاده در ادامه با بیان اینکه شهرداری کرج در پروژههای خود پیوست فرهنگی و اجتماعی را لحاظ می کند، یادآور شد: پیوست فرهنگی برای همه طرح ها و پروژه ها پیش بینی و اجرایی می شود.

 مرکز نیکوکاری شهرداری کرج امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه با حضور رییس شورای شهر کرج و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =