همایش بزرگ کوهپیمایی

ورزش باید به عنوان یک کالای مهم و اساسی مورد توجه خانواده ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی که به همت سازمان فرهنگی و با استقبال خوب خانواده ها همراه شد، اظهار داشت: حضور پویش های متعددِ مردمی برای پاکداشت طبیعت از نکات قابل توجه همایش کوهیمایی خانوادگی بود که امیدوارم با مهیا کردن شرایط چنین برنامه هایی استمرار داشته باشد. 

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از وظایف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی است، گفت: با تلاش شورای پنجم و شهردار کرج شاهد افزایش فضاهای تفریحی و ورزشی در همه مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار هستیم که این موضوع کمک شایانی به تقویت و توسعه ورزش همگانی می کند.

به گفته رییس شورای شهر کرج؛ برای ترویج ورزش همگانی بیش از بیست ایستگاه ورزشِ صبحگاهی در بوستان‌های مناطق دهگانه شهرداری کرج فعال شده است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا پایان شورای پنجم در موضوع ورزش و توسعه ورزش همگانی یادگاری های خوبی از خود بر جای بگذاریم.

سلیم نژاد توسعه ورزش همگانی را وظیفه همه دستگاه ها عنوان کرد و یادآور شد: عدم تحرک و دوری از فعالیت بدنی منشا اصلی بسیاری از بیماری‌ها است که امیدوارم با اطلاع رسانی و مهیا کردن شرایط شاهدِ استقبال و توجه بیشتر خانواده ها به ورزش باشیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =