صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورا

راه اندازی اتوماسیون ماده صد اتفاق بسیار خوبی است که منجر به صدور احکامِ با سلامت می شود اما ضروری است شهرداری برای راه اندازی اتوماسیون حوزه املاک نیز چاره ای بیاندیشد چرا که با ثبتِ املاک دست واسطه ها کوتاه و تخلفات کمتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در نطق پیش از دستور صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، ضمن قدردانی از فعالیت های اخیر سازمان مدیریت پسماند در حوزه جمع آوری زباله ها و ساماندهی قراردادها اظهار داشت: این سازمان به تازگی کانکس هایی را در سطح شهر مستقر کرده که چهره شهر را مخدوش کرده است.

وی ادامه داد: اگر چه جمع آوری زباله های خشک اقدامی ارزشمند است اما ضروری است برای ایجاد فضایِ مناسب شهری سازمان مدیریت پسماند در استقرار این کانکس ها با سازمان سیما منظر و خدمات شهری هماهنگی های لازم را انجام دهد.

این عضو شورا همچنین به جمع آوری سگ های بلاصاحب اشاره کرد و افزود: تعداد سگ های بلاصاحب همچنان رو به افزایش است که این موضوع باید مدیریت و علت آن بررسی شود.

برای اتوماسیونی کردن حوزه املاک چاره ای اندیشیده شود

نایب رییس شورا در ادامه به راه اندازی اتوماسیون اداری ماده صد شهرداری اشاره کرد و گفت: راه اندازی این اتوماسیون اتفاق بسیار خوبی است که منجر به صدور احکامِ با سلامت می شود اما ضروری است شهرداری برای راه اندازی اتوماسیون حوزه املاک نیز چاره ای بیاندیشد چرا که با ثبت املاک دست واسطه ها کوتاه و تخلفات کمتر می شود.

لزوم شفاف سازی بودجه فرهنگی مناطق

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات به لزوم شفاف سازی بودجه فرهنگی مناطق نیز اشاره کرد و یادآور شد: شورا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان بودجه فرهنگی به مناطق دهگانه شهرداری تخصیص داده که نحوه هزینه کرد آن باید به صورت شفاف به شورا ارایه شود.

وی در پایان از شهردار کرج خواست تا در خصوص انعقاد قرارداد فاز اول و دوم خانه نمایش کرج اقدامات لازم انجام شود تا با تخصیص بودجه اقدامات اجرایی این پرژه آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =