علی کمالی زاده

در حالی که عمر شهر کرج کمتر از ۶۰ سال است و از نظر علم مدیریت شهری، جوان محسوب می شود، توزیع نامناسب امکانات موجب رشد نامتناسب و ناموزون آن شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده با حضور در برنامه تلویزیونی "یه صبح دیگه" اظهار داشت: با افزایش امکانات گوناگونِ فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی توزیع امکانات در شهر را به میزان تعادل نزدیک می کنیم.

 وی در ادامه رمز موفقیت مدیران در عرصه شهری را منوط به حضور پیوسته در فضاهای شهر عنوان کرد و یادآور شد: تنها مدیری قادر به درک نیازها و اولویت های محدوده تحت نظر خویش است که به طور مداوم در آن فضا تردد و حضور داشته باشد.

 کمالی زاده با اشاره به اینکه خبرهای خوشی برای شهروندان در راه است، گفت: پروژه احداث خط ۲ قطار شهری به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ترافیکی شهر کرج امروز به صورت سه شیفت و با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است.

 وی اضافه کرد: نوید می دهیم اولویت نخست فاز یک این طرح تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد. این اولویت شامل بهره برداری از مسیر چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر است.

 این مسئول، علت تاخیر در راه اندازی مترو در سال های گذشته را هزینه بالای احداث و عدم تزریق اعتبارات کافی به آن عنوان کرد و ادامه داد: تزریق ۲۵۰ میلیارد اوراق مشارکت این پروژه را از وضعیت تعلیق خارج کرد. همچنین مقرر شده است تا پایان سال جاری ۴۰۰ میلیارد اوراق دیگر هم برای این طرح اختصاص داده شود.

 شهردار کرج، بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را از دیگر نویدهای مدیریت شهری برای شهروندان دانست و اذعان داشت: بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس و اضافه شدن ۷۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده مجهز به سیستم یورو ۴، تا پایان سال، از دیگر اقدامات مهم مدیریت شهری در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد پویایی و تکاپوی مناسبی در این عرصه باشیم.

 کمالی زاده، جمعیت خانواده شهرداری کرج را نزدیک به ۱۲ هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: هشت هزار نفر از این نیروها دارای قرارداد مستقیم با شهرداری و چهار هزار نفر از آنان به عنوان پاکبان و سبزبان مسئولیت حفاظت از محیط زیست و فضای سبز شهر کرج را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =