پیمان بضاعتی پور

رببس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث فضای سبز در فاز سوم گذرِ سبز مهرشهر به مساحت هشت هزار مترمربع خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه از مجموع مساحت کلی پروژه گذر سبز که ۳/۲ هکتار است ۱/۲ هکتار آن در فازهای یک و دو به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت:  عملیات احداث فضای سبز در فاز سوم (انتهای دو خیابان ۱۱۴ و ۱۱۶ مهرشهر) به مساحت هشت هزار مترمربع آغاز شده است.

وی تبدیل زمین های سخت، فضاهای مرده و نازیبا به فضاهای سبز و نشاط آور را  یکی از مهمترین  وظایف سازمان برشمرد و عنوان کرد: اولویت سازمان در احداث پارک، توجه به مناطق کم برخوردار و محروم از فضای سبز است.

این مسئول ادامه داد: فاز سوم این پارک علاوه بر فضای سبز از امکاناتی همچون آبنما، فضای استراحت، مبلمان شهری و تامین روشنایی و نورپردازی برخوردار است.

به گفته رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ گسترش و توسعه فضای سبز ایجاد شده در این گذر سبز می‌تواند با پوشش خوبِ گیاهی به‌ عنوان ریه‌های تنفسی شهری عمل کند و مکانی برای ورزش و تقویت سلامت جسمی شهروندان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =