پیمان بضاعتی پور

در حال حاضر هیچ آثار و علایمی ازشیوع آفت و بیماری در بین درختان این باغ مشاهده نمی‌شود و عملیات آبیاری و حفاظت از این باغ با دقت در حال انجام است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی برای ساماندهی باغ سیب کرج صورت گرفته، اظهارکرد: ۲۷۰ هکتار از اراضی باغ سیب کرج در ۹ قطعه ۳۰ هکتاری احیا شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به وضعیت درختان این باغ ادامه داد: حال درختان این باغ خوب است و اغلب آنها به مرحله میوه دهی رسیده‌اند.

وی توضیح داد: در حال حاضر هیچ آثار و علایمی ازشیوع آفت و بیماری در بین درختان این باغ مشاهده نمی‌شود و عملیات آبیاری و حفاظت از این باغ با دقت در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: ۸۰ هکتار از این باغ در اختیار دانشگاه علامه طباطبایی است و این دانشگاه در این مساحت عملیات کشاورزی انجام می‌داد که با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان، در اسفند سال گذشته ۴۰ هکتار از این ۸۰ هکتار تحت پوشش کاشت درخت رفت.

بضاعتی پور افزود: با رایزنی در تلاشیم ۴۰ هکتار دیگری که در اختیار دانشگاه علامه قرار دارد نیز در آینده نزدیک زیرکاشت درخت برود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا شایعات مبنی بر اینکه عده‌ای در تلاشند عنوان ملی را از این باغ بگیرند، گفت: تا به این لحظه هیچ خبری در این خصوص نشنیده‌ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =