هواکش مترو

اجرای پروژهای مرتبط با بهبود سیمای شهری باعث ارتقای کیفیت فضای شهری و روحیه شهروندان می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با بیان اینکه نما و منظر شهرها تاثیر زیادی بر روحیه شهروندان دارد،اظهار داشت: ساماندهی نما و منظر شهری به زندگی شهرنشینی هویت می‌دهد و وجود سیمای شهری جذاب، موجب رضایت شهروندان خواهد شد.

وی گفت: زیباسازی نمای شهری با اجرای پروژه‌های چون نصب اِلمان، نقاشی و تصویرگری با استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع باعث بازخوردهای مثبت از سوی مردم شده و به آنها نشاط می‌بخشد.

این مسئول توضیح داد: زیباسازی معابر با روش های گوناگونی همچون بهره گیری از پوشش گیاهی و ایجاد دیوار سبز عمودی، دیوارنگاری، نقاشی دیواری، طرح های حجمی  و سایر روش ها در کرج در حال انجام است.

بضاعتی پور با اشاره به اهمیت پوشش فضاهای موجود در شهر توسط اِلمان های هنری افزود: اداره هنرهای شهری این سازمان با هدف ارتقا وبهبود کیفیت سیما و منظر و فضای سبز شهری اقدام به ساخت و نصب پوشش هایی جهت پوشاندن هواکش های خطوط در حال ساخت مترو شهر کرج در سطح معابر کرده است.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، یادآور شد: در پی ایجاد خطوط متروی قطار شهری کرج و نیاز به تهویه هوای تونل های مترو و با توجه به منظر نامطلوب ایجاد شده ، نصب المان پوششی زیبا سازی در ابتدای بلوار چمران تقاطع شهید سلطانی با بهره گیری از اِلمانی از جنس فلز و با نقوش اسلامی رنگ های سنتی – ایرانی صورت پذیرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =