اختر آباد

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج: روند بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف باز آفرینی شهری در محله اخترآباد با اعتبار ۸ میلیارد ریال آغاز شده است.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهتمام جدی سازمان عمران به برخورداری ساکنین محلات هدف از حداقل امکانات شهری اظهار داشت: نفوذ ناپذیری معابر، کمبود سطح و سرانه خدمات شهری، معضلات ترافیکی پیرامون، پیاده روهای نیازمند ساماندهی و بهداشت و موارد زیست محیطی از جمله چالش های مهم شهروندان در این محلات است.

این مسئول با تاکید بر اینکه علاوه بر شهرداری ها، مردم نیز نقش محوری در احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده دارند، گفت: بهسازی محیطی بهترین روش برای نوسازی بافتهای فرسوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تشویق ساکنان محلات بافت فرسوده به نوسازی باید ارزش سکونت در این محلات را با تامین خدمات شهری بالا ببریم تا زمینه مشارکت شهروندان فراهم شود.

به گفته رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج؛ خط ۴ حصار، سهرابیه، اخترآباد، حصارک بالا، مصباح و تپه مرادآب شش محله هدفِ بازآفرینی در سال ۹۸ هستند که کار بهسازی سهرابیه پیش از این به پایان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =