ربی سعادت

عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌های ۴۰۶ الی ۴۱۵ حدفاصل بلوار شهید رزهبان تا کمربندی، خیابان‌های ۵۰۱ الی ۵۰۵ حدفاصل بلوار شهید رزهبان تا خیابان شهدای فکه، خیابان های ۵۲۱ الی ۵۲۵ حدفاصل خیابان شهدای فکه سردخانه و پل سردخانه با پخش بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در مساحتی بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع انجام شد.

ربی سعادت در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به قدمت زیاد محلات این منطقه، اظهار داشت: عملیات بهسازی و تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر فاز ۴ مهرشهر به منظور تسهیل در تردد شهروندان، وسایل نقلیه و مناسب سازی محیط شهری انجام شد.

وی یکی از مطالبات جدی شهروندان را موضوع آسفالت معابر و خیابان ها عنوان کرد و افزود: به این منظور عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌های ۴۰۶ الی ۴۱۵ حدفاصل بلوار شهید رزهبان تا کمربندی، خیابان‌های ۵۰۱ الی ۵۰۵ حدفاصل بلوار شهید رزهبان تا خیابان شهدای فکه، خیابان های ۵۲۱ الی ۵۲۵ حدفاصل خیابان شهدای فکه سردخانه و پل سردخانه با پخش بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در مساحتی بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع انجام شد.

وی با بیان اینکه معابری که نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند شناسایی و در اسرع وقت بهسازی خواهند شد، یادآور شد: تلاش مجموعه مدیریت شهری شناسایی نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع برای رفع آن‌ها است. 

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =