عضوشورای اسلامی شهر.محمد حسین خلیلی اردکانی

با اصلاح ساختار قوانین شهرداری ها می توان به اصلاح ساختار این مجموعه و تسریع در تحقق اهداف پیش بینی شده امیدوار بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدحسین خلیلی اردکانی در کارگروه ساختار؛ تشکیلات و بهبود روش های شهرداری های کشور افزود: شهرداری کرج در حال حاضر با مشکل نیروی انسانی مازاد موجه است و باید با سازوکار مناسب اقدامات لازم برای تعیین تکلیف وضعیت آنها صورت بگیرد.

عضو شورای شهر کرج در ادامه به ضرورت کاهش زمینه فساد در مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: الکترونیکی کردن امور و کاهش ارتباط بین ارباب رجوع و پرسنل شهرداری نقش به سزایی در کاهش فساد در شهرداری دارد.

وی ادامه داد: البته فساد در ساختار اداری را نمی توان به صفر رساند ولی می توانیم ضریب وقوع آن را به حداقل برسانیم تا اعتماد مردم به شورا و شهرداری افزایش یابد.

این عضو شورا توضیح داد: از آغاز شورای پنجم تا کنون اقدامات مناسبی برای الکترونیکی کردن سازوکارهای شهرداری صورت گرفته ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری یکی از مهمترین وظایف شورای شهر است؛ خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم شورای شهر هیچ کدام از شهرهای کشور توانسته باشد به این وظیفه خود را به خوبی عمل کند.

وی ادامه داد: تا زمانیکه فرایند نظارت دقیق وکارآمد نباشد؛ تحرک و پویایی در بدنه مدیریت شهری ایجاد نمی شود و توجیه منطقی در عزل و نصب های این مجموعه وجود نخواهد داشت.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در دوره ای قرار داریم که تغییر و تحول به سرعت اتفاق می افتد؛ یادآور شد: با این اوصاف نمی توان در گذشته باقی ماند و باید به سمت اصلاح قوانین دست و پاگیر و زائد گام برداریم.

این مسئول تاکید کرد: با اصلاح ساختار قوانین شهرداریها می توان به اصلاح ساختار این مجموعه و تسریع در تحقق اهداف پیش بینی شده امیدوار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =