منطقه 9- شهروند نمونه

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از شهروند ساکنِ این منطقه که با عشق و علاقه اقدام به پرورش گل های آپارتمانی و توسعه فضای سبز در مجتمع مسکونی خود کرده بود، قدردانی کرد.

 آرش یگانی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به قدردانی از شهروند نمونه و سبز اندیش این منطقه اظهار داشت: به منظور توجه ویژه به شهروندان و پاسداشت تلاش‌های داوطلبانه آنها در بهبود زندگی شهری، ارج نهادن به فعالیت‌ها و مشارکت آنان در اداره امور و سهیم شدن و تاثیرگذاری در ایجاد شهری زیبا و همچنین نگاه به ترویج فرهنگ شهروندی و افزایش احساس تعلق به شهر و رشد سرمایه‏ های اجتماعی "شهروند نمونه" انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه رضا محمودزاده از شهروندان خوش ذوق ساکن در محله مظاهری است که با پرورش، نگهداری و تکثیر انواع گل های آپارتمانی، فضای دلنشین و با صفایی را به محل سکونت خود و همسایگان بخشیده است،گفت: الگوسازی از طریق شناسایی، معرفی و تجلیل از نخبگان، ‌فرهیختگان و شهروندان شاخص و برجسته، تقویت هویت محلی و شهری از طریق معرفی و تکریم مفاخر و ایجاد روحیه مشارکت‌پذیری و الگوسازی در زمینه‌ مدیریت شهری از دیگر اهداف انتخاب شهروند نمونه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: شهروند نمونه شهروندی است که به حقوق دیگران احترام گذاشته و برای بهتر شدن زندگی شهری از طریق فرهنگسازی تلاش کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =