محمدرضا فکور زاده

به جا ماندن پسماندهای ساختمانی، معضلات زیادی را از جمله آلودگی های زیست محیطی، بد منظره شدن فضای شهر و ایجاد آلودگی های دیداری در پی دارد.

محمدرضا فکورزاده در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به جمع آوری و انتقال خاک و زباله ها به حلقه دره اظهار داشت: در طول ۴۸ ساعت بیش از ۴۷۰۰ تن خاک، نخاله، ضایعات و وسایل منازل از جمله مبلمان، کمد و ... از سکوی دپوی نخاله منطقه جمع آوری و به حلقه دره انتقال یافت.

وی گفت: با توجه به توسعه شهری و رشد ساخت و سازها و افزایش نخاله‌های ساختمانی، طرح ساماندهی پسماندها و ضایعات ساختمانی به منظور سهولت و تسهیل در امر پاکسازی، نظافت و رفاه حال شهروندان اجرایی شد.

به گفته مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج؛ به جا ماندن پسماندهای ساختمانی، معضلات زیادی از جمله آلودگی های زیست محیطی، بد منظره شدن فضای شهر و ایجاد آلودگی های دیداری را در پی دارد.

فکورزاده با اشاره به هزینه های بسیار زیاد برای دفع نخاله و ضایعات ساختمانی از محیط شهری ادامه داد: اگرچه ممکن است این نخاله‌ها به اندازه مواد زائد دیگر خطرناک نبوده ولی حجم زیاد آن‌ها مشکل عمده‌ای را از لحاظ کاهش ظرفیت محل‌های دفن و بر جای ماندن دیگر مواد زائد ایجاد می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =