احمدی نژاد

ساماندهی وضعیت حرکت خودروها، مناسب سازی مسیر تردد عابرین پیاده، بهره گیری از فضاهای بلا استفاده و اصلاح دور برگردان ضلع غربی تقاطع از اهداف اجرای این پروژه است.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه اصلاح هندسی و ایمن سازی معابر یکی از راهکارهای اساسی در جهت کاهش حوادث ترافیکی به شمار می‌رود، اظهار داشت: روان‌سازی جریان‌های ترافیکی یکی از مهم‌ترین روش‌های موثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

وی افزود: با توجه به نظر پلیس راهور استان البرز مبنی بر لزوم انجام اصلاح هندسی در محدوده بلوار کامیونداران و خیابان ذوب آهن، طرح‌ اصلاح هندسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تهیه و مجوزهای لازم از سوی شورای ترافیک استان اخذ شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات اجرای طرح اصلاح هندسی در بلوار کامیونداران با جابجایی معارضین آغاز شده است، گفت: با انجام این طرح تداخل‌های ترافیکی و تصادفات ناشی از تخلفات رانندگی کاهش خواهد یافت.

احمدی نژاد تاکید کرد: ساماندهی وضعیت حرکت خودروها، مناسب سازی مسیر تردد عابرین پیاده، بهره گیری از فضاهای بلا استفاده و اصلاح دور برگردان ضلع غربی تقاطع از اهداف اجرای این پروژه محسوب می‌شود که کانالیزه کردن تردد خودروها و عابرین پیاده را نیز در پی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز معبر مذکور از نظر شرایط هندسی بررسی و اصلاحات لازم برای آن‌ها مطرح شده است، گفت: در راستای اجرای طرح اصلاح هندسی در این محدوده بیش از هزار متر جدول گذاری اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =