استاد کاظمی

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، بلیت اتوبوس امروز (۲۲ آبان) نیم بها محاسبه می شود.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به بالا بودن غلظت آلاینده‌های هوا، ضروری است شهروندان به جای استفاده از خودروهای شخصی از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط حتی اگر یک خانواده هم برای تردد در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند، نقش خود را در کاهش آلودگی هوا ایفا کرده است.

این مسئول توضیح داد: بر این اساس برای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، امروز بلیت اتوبوس‌های درون شهری کرج نیم بها محاسبه می‌شود.

استاد کاظمی ابراز کرد: باید فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در میان مردم نهادینه شود که برای تحقق این هدف علاوه بر توسعه زیرساخت‌های این حوزه، نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما داریم.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: نفس کشیدن در هوای پاک حق همه شهروندان است و عده ای نباید صرف راحتی خود از خودروهای شخصی آن هم به صورت تک سرنشین استفاده کنند و با این کار باعث آلودگی هوا، ترافیک و هدر رفت وقت دیگران شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =