منطقه 9- خانواده شهید

تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ منصور وحیدی به همراه مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در عیادت از مادر شهید محمود غلام حسینی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند و از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند، افزود: این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.

آرش یگانی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، یادآور شد: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که ملت ما مدیون این خانواده ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =