شورای برنامه ریزی

یکی از اقدامات خوبی که در شورای پنجم انجام شده جلوگیری از افزایش نیرو در شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی با اشاره به اینکه بهره وری تحققِ سه فاکتور زمان، هزینه و کیفیت است ،اظهار داشت: هر فرآیندی که زمان و هزینه را کاهش و کیفیت را افزایش دهد وارد فاز بهره وری شده است. 

وی ایجاد مدیریت یکپارچه برای افزایش بهره وری را ضروری دانست و گفت: امیدوارم با برنامه ریزی بلند مدت و ترسیم مدیریت یکپارچه به افزایش بهره وری که نیاز جامعه امروز است دست پیدا کنیم.

این مسئول تاخیر در ورود تکنولوژی در حوزه مدیریت شهری را نیز دغدغه ای مهم خواند و افزود: ایران در زمینه بهره‌وری از متوسط جهانی و کشورهای در حال رشد عقب تر است.

کمالی‌زاده در ادامه با اشاره به نگاه مدیریت شهری به قانون، خاطرنشان کرد: چشم ما در مجموعه مدیریت شهری به دستگاه‌های نظارتی است، البته در این راه قانون را مصادره به مطلوب نمی‌کنیم.

شهردار کرج در بخش دیگری به افزایش نیرو در شهرداری کرج نیز اشاره کرد و گفت: اعتقاد دارم تورم نیرو در شهرداری موجب شده توان این دستگاه برای اثربخشی بیشتر در همه حوزه ها کاهش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه شهرداری بیش از این توانِ اضافه کردن نیرو را ندارد، ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که در شورای پنجم انجام شده جلوگیری از افزایش نیرو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =