افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش البرز

پژوهش به عنوان حلقه مفقوده توسعه باید بیش از گذشته مورد توجه متصدیان امر مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت در بازدید از غرفه متمرکز مدیریت شهری در ششمین نمایشگاه هفته پژوهش که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، اظهار داشت: پژوهش و تحقیق کلید تحول انسانی است. 
وی با بیان اینکه پژوهشگر با مجاهدت علمی به دنبال یافتن راهی برای دستیابی به حق و حقیقت است ،گفت: شهرداری به دنبال به دنبال نهادینه کردن پژوهش در مجموعه مدیریت شهری است.
مدیر بخش فناوری های نوین مدیریت شهری در ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان البرز ادامه داد: مدیریت شهری کرج به دنبال شناسایی نخبگان شهری و بهره مندی از یافته های تحقیقی و پژوهشی در برنامه ریزی و اجرای پروژه های شهری است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در ادامه افزود: با توجه به پیشرفت روز افزون و رویارویی با مسائل پیچیده، مقوله تحقیق و توسعه و پژوهش به عنوان حلقه مفقوده توسعه باید بیش از گذشته مورد توجه متصدیان امر مدیریت شهری قرار گیرد.
وی بیان کرد: مدیریت شهری تلاش می کند با نهادینه کردن موضوع تحقیق و پژوهش و مطالعات راهبردی مسیر و چشم اندازی نو پیش روی مدیریت شهری و شورای کلانشهر کرج فراهم آورد.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز از روز گذشته در دانشگاه آزاد واحد کرج آغاز به کار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =