صدوهفتاد وسومین جلسه رسمی شورای اسلامی در قاب تصویر

فلسفه وضع بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری حمایت معنوی از مسکن و محل سکونت و حفظ آرامش ساکنین بوده و باید به نحوی مشاغل مزاحم ساماندهی شوند که مخل آسایش نشود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت گرد اظهار داشت: طی بازدیدی که از سازمان میادین شهرداری کرج داشتیم موضوع وضعیت حریم شیخ آباد اهمیت زیادی داشت و نیاز به توجه و رسیدگی به موقع توسط شهرداری کرج دارد.

وی گفت: در سنوات گذشته در حریم شیخ آباد فضایی تخصیص یافته که امروز مشکلات و مسائلی دارد که امر ساماندهی تاکنون محقق نشده است. یک بخش از این موضوع مربوط به حوزه شهرسازی است که ضرورت دارد شهردار کرج با عنایت ویژه بررسی و پیگیری نماید تا هر چه سریع تر امکان ساماندهی فراهم گردد تا علاوه بر انتقال مشاغل تولید کننده آلودگی های صوتی در هوا و ... موجبات اشتغال تعداد زیادی از شهروندان در آن کارگاهها و صنوف فراهم شود.

عضو شورای شهر کرج در ادامه به وضعیت جمع آوری زباله های منطقه شیخ آباد اشاره داشت و افزود: متاسفانه شاهدیم که زباله های این منطقه به درستی جمع آوری نمی شود، گاهی آتش زدن زباله آلودگی هایی برای ساکنین در بر خواهد داشت و همچنین خالی کردن نخاله های ساختمانی روی آسفالت از مواردی است که نیازمند پیگیری شهردار خواهد بود.

دشت گرد همچنین با بیان اینکه قانون باید مشاغل مزاحم در مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد مستقر شوند، گفت: در حال حاضر مشاغل مزاحمی که هیچ ربطی به موضوع ساماندهی ندارند و از این ارزش افزوده ای که برای آن مکان فراهم شود، از واحدهای صنفی آن مکان استفاده شخصی می نمایند و موضوعی است که باید با پیگیری شهردار مسئله رفع شود.

وی تاکید کرد: شهرداری در خصوص تعیین کارشناسان مسئول بند ۲۰ ماده ۵۵ در هر منطقه افرادی را معرفی و مسائل موضوعات مربوطه به مشاغل مزاحم را به سازمان میادین و ... ارسال کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =