میروکیلی

تولید و بازسازی جداول شهری با هدف افزایش طول عمر و کاربرد آن به شیوه جدید به کمک کادر علمی و پژوهشی مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امرزو، سیدعلی اکبر میروکیلی با حضور در غرفه مدیریت شهری در ششمین نمایشگاه هفته پژوهش با اشاره به موفقیت دانشگاه شهرداری در طراحی، ساخت و بازسازی جداول شهری اظهار داشت: این جداول به گونه ای طراحی شده که دو تیکه است و در زمان تعمیر صرفا قسمت فوقانی باز می شود و نیازی به کَندن آسفالت و حفاری های عمیق نیست.

وی گفت: علاوه بر این، جداول به لحاظ بصری نیز دارای جذابیت است به طوری که در طول روز نوار ال ای دی با استفاده از آفتاب شارژ و در هنگام شب شروع به روشنایی می کند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از جداول در طراحی شهری و محیطی فضای سبز و هدایت روان آب شهری اجتناب ناپذیر است و ترمیم و بازسازی آن ها مبالغ قابل توجهی از بودجه عمرانی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را صرف می کند، ضمن تقلیل هزینه های ترمیم و نگهداری جداول، یک نوآوری نیز در تولید این محصول عمرانی شهری انجام گرفته است.

به گفته میروکیلی؛ نوآوری در تولید، افزایش طول عمر مفید و کاربرد آن در فضای سبز شهری و کاهش هزینه های عمرانی از مزایای استفاده از این تولید است که این طرح تولیدی توسط رامین حیدری معاون آموزش و پژوهشِ مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج در مراحل ثبت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =