جلسه میادین

با راه اندازی امکانات برق این منطقه که خواسته روسای اصناف ۸ گانه این شهرک است علاوه بر ساماندهی صنوف، بستر چند هزار شغل نیز فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج در این جلسه با اشاره به اینکه استان البرز نیازمند توسعه اقتصادی است، اظهار داشت: قابلیت های مجتمع صنفی صنعتی غیرقابل انکار است؛ اما این بخش ها برای ادامه فعالیت خود نیازمند عزم جدی و حمایت دستگاه های خدمات رسان هستند.

محمدحسین خلیلی اردکانی افزود: با توجه به وجود این شهرک در البرز و نیازمندیِ این استان به بحث رونق و توسعه اقتصادی، می طلبد که مشکلات این شهرک تا حد امکان رفع شود.

 فعالیت های مدیریت شهری بر پایه قانونمداری استوار است

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای شهر کرج نیز با اشاره به اینکه فعالیتّ مجموعه مدیریت شهری بر پایه قانون‌مداری استوار است گفت: نتایج نامناسب بسیاری از امور حاصل برخی شتابزدگی ها است.

محمد نبیونی اظهار داشت: به رغم اینکه ایجاد پست برق برای این شهرک در لایحه دوفوریتی شورا به انجام رسیده ولی یکی از دغدغه های اصناف ۸ گانه همین موضوع است که همچنان لاینحل باقی مانده است.

این مسئول در بخش دیگری به انباشت زباله ها و نخاله های موجود در شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد نیز اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقاء سیما بصری و حذف زوائد فیزیکی نیاز است شهرداری این منطقه در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

 ضرورت مشارکت افراد و صنوف در خصوص رفع معضلات مجتمع

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست گفت: مشارکت افراد برای رفع مشکلات و موانع مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد می تواند موثر باشد.

سارا دشت‌گرد با بیان اینکه مشارکت افراد و صنوف ۸ گانه در خصوص رفع معضلات مجتمع صنفی صنعتی ضروری است تاکید کرد:  لزوم استفاده از مشارکت افراد در جهت رفع مشکلات و موانع مجتمع می تواند به عنوان یک تعهد بلندمدت محسوب شود.

این عضو شورا در ادامه در خصوص جلوگیری از آلودگی زیست محیطی نیز مسائلی را بیان کرد و در خصوص آراء صادره در کمیسیون ماده صد نیز نکاتی را مطرح کرد.

 لزوم بهره مندی از پتانسیل شهرک صنفی- صنعتی شیخ آباد به مدد دستگاههای خدمات رسان

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهرداری کرج نیز در این جلسه بر لزوم بهره مندی از پتانسیل شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد به مدد دستگاه‌های خدمات رسان تاکید کرد.

عباس وحیدی گفت: شهرک‌ صنفی شیخ آباد از پتانسیل‌ ارزشمندی برخوردار است که به دلیل برخی مشکلات بلاتکلیف مانده‌ است.

وی با بیان اینکه شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد دارای فرصت‌های بسیاری، به خصوص در جهت ایجاد اشتغال است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی امکانات برق این منطقه که خواسته روسای اصناف ۸ گانه این شهرک است علاوه بر ساماندهی صنوف، بستر چند هزار شغل نیز فراهم می‌شود.

این مسئول ادامه داد: زمین شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد در سال ۸۰ در پی مصوبه شورای شهر کرج مبنی بر انتقال صنوف پر سر و صدا و آلاینده از سطح شهر، توسط هشت اتحادیه صنفی این شهرستان خریداری و مراحل ساخت آن آغاز شد.

وحیدی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه با گذشت قریب به ۱۸ سال از آغاز احداث این پروژه و با وجود پیگیری های انجام شده خیلی از مشکلات این شهرک لاینحل باقی مانده است که امید است با مساعدت های مجموعه مدیریت شهری کرج و دستگاههای متولی در امر خدمترسانی شاهد رشد و شکوفایی در امر رونق تولید در این شهرک صنفی باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مشترک از مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد  بازدید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =