ششمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز

دانشگاه نقطه شروع فرهنگ سازی در امر پژوهش است و خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه خوبی به امر پژوهش در مرکز علمی کاربردی شهرداری صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سید علی اکبر میروکیلی با حضور در غرفه یکپارچه مدیریت شهری در ششمین جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش اظهار داشت: با پژوهش و تزریقِ تفکر، تغییر و تحول در سیستم اجرایی این کلانشهر ایجاد می شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج با اشاره به نقش مراکز علمی در استفاده از تحقیق و پژوهش و گسترش آن در همه سطوح مدیریتی افزود: توجه دانشگاه ها و مراکز علمی به این مقوله ضروری است و امیدوارم بیش از گذشته باید مورد دقت دانشجویان و اساتید قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج در حال حاضر ٢ هزار و ٧٠٠ دانشجو در رشته های مختلف دارد، گفت: فعالیت هدفمندِ پژوهشی و تحقیقاتی نه تنها باعث ارتقا علمی می شود بلکه در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و مسائل اقتصادی نیز می تواند نقش محوری ایفا کند.

به گفته این مسئول؛ دانشگاه نقطه شروع فرهنگ سازی در امر پژوهش است و خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه خوبی به امر پژوهش در مرکز علمی کاربردی شهرداری صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =