آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج: به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل، چهارمین همایش مدیریت حمل و نقل شهری در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به برگزاری چهارمین همایش مدیریت حمل و نقل شهری گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در نظر دارد به مناسبت ۲۶ آذرماه "روز ملی حمل و نقل" همایشی با حضور مسئولین، مدیران شهری و استانی، اساتید و صاحب نظران برگزار کند.

این مسئول افزود: این همایش با رویکرد حمل و نقلِ انسان محور و توسعه پایدار و با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارائه طرح های نوین در زمینه مدیریت ترافیک برگزار می‌شود.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج؛ آشنایی مسئولین و شهروندان با اقدامات مجموعه مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل همگانی و انسان محور، ایمن سازی معابر، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و استفاده از تسهیلات حمل و نقل همگانی را از اهداف برگزاری این همایش است.

۲۶ گفتنی است؛   آذر یادآور صدور فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است. ۱۴ سال پس از زمان صدور فرمان امام خمینی(ره)، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و در جهت آگاهی اقشار مختلف مردم از نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل و نقل کشوری، در سال ۱۳۷۶ از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، ۲۶ آذر به عنوان «روز حمل و نقل» نامگذاری شد

.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =