به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محسن کمالی دهقان با اشاره به کسب رتبه نخست منطقه ۱۰ در پاسخگویی به درخواست های شهروندان، اظهار داشت: کسب این رتبه از سوی منطقه به دلیل رسیدگی به مشکلات شهروندان و تلاش برای جلب رضایت آنها محقق شده است.
وی به نقش سامانه ۱۳۷ در انتقال و رفع خواسته های شهروندان نیز پرداخت و گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با انتقال درست و به موقع مشکلات به مدیران شهری نقش زیادی در بالا رفتن رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری دارد.
سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با کار و تلاش مضاعف این رتبه را در ماه های آینده نیز تکرار کنیم.
به گفته این مسئول؛ تلاش و پیگیری پرسنل منطقه نیز نقش زیادی در رفع مشکلات شهروندان داشته است.
گفتنی است، در ارزیابی صورت گرفته از سوی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج مناطق ۱۰، ۱ و ۵ به ترتیب با ۹۸.۲۰، ۹۲.۰۷ و ۸۶.۶۵ درصد رتبه های اول تا سوم را در بازه زمانی یکم تا سی ام آبانماه به دست آورده اند.
ارسال نظر