آرامستان

از ابتدای سال جاری با هدف استفاده از انرژی های پاک در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مراجعین، برای نخستین بار ناوگان حمل و نقل تولید ملی آماده خدمات رسانی در این آرامستان بصورت کاملا رایگان شد که طی پایش های به عمل آمده این مهم رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به رضایت شهروندان از استقرار ناوگان حمل و نقل پاک در بهشت سکینه (س)، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه های جاری و بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر همواره از اولویت های مهم مدیریت شهری به شمار می رود که این سازمان نیز به عنوان عضوی از نظام یکپارچه شهری همگام با این هدف حرکت می کند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری طرح استقرار ناوگان حمل و نقل برقی در داخل محوطه گلزار شهدای بهشت سکینه (س) با هدف تسهیل در بازدید از قطعات جهت انتخاب و خریداری فبور  انجام شده است، گفت: کاهش تردد داخلی، کاهش مصرف انرژی و سوخت های آلاینده از دیگر ویژگی های استفاده از ناوگان حمل و نقل برقی است.

این مسئول افزود: در بخشی دیگری با توجه به وسعت و فاصله قطعات، با هدف تسهیل در حمل متوفی تا قطعه مورد نظر جهت انجام مراسم تدفین، ۲ دستگاه خودروی برقی ویژه حمل متوفی نیز به امکانات بهشت سکینه (س) اضافه شده که این اتفاق مورد استقبال و رضایتمندی شهروندان قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: پایش های بعمل آمده در خصوص نحوه خدمات دهی خودروهای برقی که شامل خودروی برقی حمل جنازه در داخل محوطه نیز است نشان از میزان رضایت شهروندان و مراجعین از این موضوع بوده است که سازمان در نظر دارد با توجه به اهمیت خدمکات رسانی، نسبت به افزایش این خودروها اقدام کند.

عسگری اشاره کرد: مراجعین سازمان مدیریت آرامستان ها در بدترین و سخت ترین روز زندگی خود مهمان ما هستند لذا تلاش حداکثری سازمان مبتنی بر نیاز آنهاست تا با ایجاد شرایط مطلوب تا حدودی از بار تالمات روحی شهروندان کاسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =