پسماند 137

تصمیم های مدیریتی باید بر پایه بررسی های علمی، آمار و اطلاعات صحیح استوار باشد لذا فرایند آمار را می بایست به گونه ای پایه ریزی کرد تا بتوان اطلاعات کافی و صحیح را به موقع به مدیران ارائه کرد چرا که ارائه آمار و اطلاعات صحیح و به موقع، نقش به سزایی درتصمیم گیری ها و برنامه ریزی های یک سازمان ایفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد خیری در بازدید از سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج بازدید با اشاره به اینکه نظرات مردم نقش اساسی در بهبود  امور سازمان ها دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ در واقع پل ارتباطی ما با شهروندان است و نقش مهمی در انعکاس مسائل و مشکلات شهروندان دارد، بنابراین باید تعاملات بین سازمان و سامانه ۱۳۷ بیش از گذشته بوده تا مطالبه ای بر زمین نماند.

وی با تاکید بر اینکه  ارائه آمار و اطلاعات صحیح و به موقع، نقش به سزایی در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های یک سازمان ایفا می کند، افزود: تصمیم های مدیریتی باید بر پایه بررسی های علمی، آمار و اطلاعات صحیح استوار باشد، لذا فرایند آمار را باید به گونه ای پایه ریزی کرد تا بتوان اطلاعات کافی و صحیح را به موقع به مدیران ارائه کرد. 

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با قدردانی از فعالیت‌های سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: ما در سازمان مدیریت پسماند تمام تلاشمان این است که در کمترین زمان به شکایات مردمی رسیدگی کنیم ضمن آن که مدت پاسخگویی به شکایات مردمی را به ۲۴ ساعت رسانده ایم، علاوه بر این در میزان شکایات های مردمی در زمینه سگ‌های بلاصاحب و حیوانات موذی نیز ۳۵ درصد کاهش داشته ایم.

این مسئول گفت: از دیگر اقداماتی که ما در سازمان مدیریت پسماند در پاسخ به مطالبات شهروندان انجام داده ایم ایجاد گشت های ویژه کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب و امحای حیوانات موذی با هدف پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردم بوده است که با حضور در محل، اقدامات اولیه انجام می گیرد تا واحد مربوطه اقدامات نهایی را به جهت رفع مشکل انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =