مرکز نیکوکاری شمیم بهشت

عضو شورای شهر کرج: مرکز نیکوکاری شمیمِ بهشت فرصت بسیار مناسبی برای سهیم کردن سلایق مختلف مردم در امور خیریه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد حسین خلیلی اردکانی عضو شورای شهر کرج با اشاره به راه اندازی مرکز نیکوکاری شمیم بهشت در بهشت سکینه (س) گفت: بسیار خرسندم که با راه اندازی مرکز نیکوکاری در گلزار بهشت سکینه (س) مسیری هموار برای تجلی آثار خیر و برکت و نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری که در دین ما به آن بسیار تاکید شده، به وجودآمده است.

وی با اشاره به فعالیت های مطلوب مدیریت نوین سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: مرکز نیکوکاری شمیم بهشت فرصت بسیار مناسبی برای سهیم کردن سلایق مختلف مردم در امور خیریه خواهد بود.

این عضو شورا با اشاره به لزوم ایجاد بستر های مناسب مشارکتی در این مرکز گفت: تجربه ثابت کرده است که هر کجا مشارکت های عمومی مردم بالا بوده موفقیت بیشتری حاصل شده است لذا سیاست کلی برای مدیریت این مرکز نیکوکاری باید بر مبنای تسهیل حضور مردم باشد.

خلیلی در بخش دیگر آرامستان ها را به نوعی خانه دوم خانواده های متوفی دانست و گفت: ایجاد محیطی فرهنگی و درس آموز برای مراجعین در آرامستان ها از وظایف مدیریت شهری است که راه اندازی مرکز نیکوکاری نیز می تواند خدمات ویژه ای را در این راستا ارائه دهد.

خلیلی در پایان لزوم افزایش آگاهی عمومی به نوع کارکرد این مراکز را امری ضروری دانست و برای این مرکز نیکوکاری در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =